Researcher List Tetsuhide Tokuyoshi Tetsuhide Tokuyoshi (徳吉 哲秀) Please select the form format to download from below 「Education and research environment」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ①Outline for Vitae」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ②Education and research environment」format Profile Information AffiliationGraduate School of Management, Graduate Course in Management, Gakushuin UniversityDegreeMaster of Business Administration(Mar, 2019, Gakushuin University)J-GLOBAL ID202301006598079842researchmap Member IDR000049103 Research Interests 3 ブランド 消費者行動 マーケティング Research Areas 2 Humanities & social sciences / Commerce / 消費者行動 Humanities & social sciences / Commerce / マーケティング Research History 4 Mar, 2023 - Present 関西テレビ放送株式会社 Feb, 2019 - Feb, 2023 株式会社ADKマーケティング・ソリューションズ Apr, 2021 - Sep, 2022 Gakushuin University Apr, 2014 - Mar, 2017 株式会社東急エージェンシー Education 3 Apr, 2023 - Present 経営学研究科 経営学専攻 博士後期課程, 学習院大学大学院 Apr, 2017 - Mar, 2019 経営学研究科 経営学専攻 博士前期課程, 学習院大学大学院 Apr, 2010 - Mar, 2014 Gakushuin University Awards 3 2024 安倍能成記念教育基金奨学金, 学校法人学習院 2021 第50回懸賞論文 入選, JAAA(日本広告業協会) 徳吉哲秀 2018 安倍能成記念教育基金奨学金, 学校法人学習院 Papers 1 新型コロナの感染拡大と消費 青木幸弘, 徳吉哲秀, 乳井瑞代 学習院大学経済経営研究所年報, 36, 2022 Misc. 2 その香りに”火”をつけろー広告における暗示的な”爆発”表現の有効性(論文抄訳) 徳吉哲秀 日経広告研究所報, (337) 87-90, Oct, 2024 ブランドが光を失うときー広告を休止した際のブランドの市場シェア変化に関する分析(論文抄訳) 徳吉哲秀 日経広告研究所報, (331) 71-75, Oct, 2023 Presentations 1 ブランドとの関係性規範が消費者の「怒り」感情に与える影響 徳吉哲秀, 芳賀英明 第59回消費者行動研究コンファレンス, Oct, 2019 Teaching Experience 1 Apr, 2021 - Sep, 2022 Industrial Affairs (Advertising Agency) (Gakushuin University) Professional Memberships 2 2017 日本消費者行動研究学会 2015 日本マーケティング学会 Works 1 SPSSによるデータ分析の手順 初版 徳吉哲秀, 安部健太 2018 Educational material
Tetsuhide Tokuyoshi (徳吉 哲秀) Please select the form format to download from below 「Education and research environment」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ①Outline for Vitae」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ②Education and research environment」format Profile Information AffiliationGraduate School of Management, Graduate Course in Management, Gakushuin UniversityDegreeMaster of Business Administration(Mar, 2019, Gakushuin University)J-GLOBAL ID202301006598079842researchmap Member IDR000049103 Research Interests 3 ブランド 消費者行動 マーケティング Research Areas 2 Humanities & social sciences / Commerce / 消費者行動 Humanities & social sciences / Commerce / マーケティング Research History 4 Mar, 2023 - Present 関西テレビ放送株式会社 Feb, 2019 - Feb, 2023 株式会社ADKマーケティング・ソリューションズ Apr, 2021 - Sep, 2022 Gakushuin University Apr, 2014 - Mar, 2017 株式会社東急エージェンシー Education 3 Apr, 2023 - Present 経営学研究科 経営学専攻 博士後期課程, 学習院大学大学院 Apr, 2017 - Mar, 2019 経営学研究科 経営学専攻 博士前期課程, 学習院大学大学院 Apr, 2010 - Mar, 2014 Gakushuin University Awards 3 2024 安倍能成記念教育基金奨学金, 学校法人学習院 2021 第50回懸賞論文 入選, JAAA(日本広告業協会) 徳吉哲秀 2018 安倍能成記念教育基金奨学金, 学校法人学習院 Papers 1 新型コロナの感染拡大と消費 青木幸弘, 徳吉哲秀, 乳井瑞代 学習院大学経済経営研究所年報, 36, 2022 Misc. 2 その香りに”火”をつけろー広告における暗示的な”爆発”表現の有効性(論文抄訳) 徳吉哲秀 日経広告研究所報, (337) 87-90, Oct, 2024 ブランドが光を失うときー広告を休止した際のブランドの市場シェア変化に関する分析(論文抄訳) 徳吉哲秀 日経広告研究所報, (331) 71-75, Oct, 2023 Presentations 1 ブランドとの関係性規範が消費者の「怒り」感情に与える影響 徳吉哲秀, 芳賀英明 第59回消費者行動研究コンファレンス, Oct, 2019 Teaching Experience 1 Apr, 2021 - Sep, 2022 Industrial Affairs (Advertising Agency) (Gakushuin University) Professional Memberships 2 2017 日本消費者行動研究学会 2015 日本マーケティング学会 Works 1 SPSSによるデータ分析の手順 初版 徳吉哲秀, 安部健太 2018 Educational material